Η Microsoft αναβάθμισε το development kit του Xbox One αυτό το μήνα, δίνοντας στους προγραμματιστές καλύτερο έλεγχο της μνήμης της κονσόλας, ώστε να βελτιώσουν τις επιδόσεις, είπε ο Binkowski της Techland, η οποία αναπτύσσει το Dying Light, σε συνέντευξη του στο GamingBolt.
Η Techland επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι το Dying Light θα τρέχει σε native 1080p ανάλυση στα 30 fps τόσο στο PlayStation 4 όσο και στο Xbox One. Το στούντιο στόχευε αρχικά στα 60 fps, αλλά είπε ότι αποφάσισε να περιορίσουν αυτόν τον στόχο, προκειμένου να παραδώσει σταθερά 30 fps, επειδή “ένας σταθερός ρυθμός καρέ είναι υψίστης σημασίας” σε ένα παιχνίδι όπως το Dying Light.
“Το κύριο αντικείμενο είναι το πόσο ο έλεγχος της ESRAM έχει βελτιωθεί”, τόνισε ο Binkowski.