Υπήρξε πολλή συζήτηση σχετικά με τις αλλαγές που το DirectX 12 θα φέρει στο υπάρχον και νέο υλικό, και ο Xbox Live Operations Manager Eric Neustadter έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το θέμα, κατά τη διάρκεια του τελευταίου Google Hangout από τον Larry “Major Nelson” Hryb.
Ο Neustadter εξήγησε ότι το demo που είδαμε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των Windows 10 είχε ως στόχο να δείξει πώς το DirectX 12 μπορεί να επιτρέψει στα παιχνίδια να κάνουν περισσότερα με το υπάρχον υλικό. Ο Hryb ανέφερε ότι αυτό ήταν λίγο πολύ το θέμα του DirectX κατά τη διάρκεια του έτους, και ο Neustadter απάντησε ότι το API προσεγγίζει τις δύο πλευρές, καθιστώντας τα υπάρχοντα συστήματα πιο αποτελεσματικά και να επωφεληθούν από τα νέα χαρακτηριστικά του υλικού, όπως τα shaders, τα οποία φέρνουν οι κατασκευαστές τσιπ γραφικών.
Στην περίπτωση του DirectX 12, ο Neustadter συνέχισε λέγοντας, ότι πρόκειται να φέρει “νέα ωφέλεια” στο υλικό που έχουμε ήδη, ενώ σχετικά με το νέο υλικό θα πάρουμε “επιπλέον ωφέλεια.”
Εξήγησε επίσης ότι χάρη στην εγγενή υποστήριξη στις Unreal Engine και Unity Engine, ένα “τεράστιο κομμάτι, ίσως η πλειοψηφία” των παιχνιδιών στην αγορά θα δουν τα αποτελέσματα χωρίς οι προγραμματιστές να χρειάζεται να κάνουν custom δουλειά στο DirectX.