Η EA Sports κυκλοφόρησε ένα νέο gameplay trailer για το FIFA 22, δείχνοντας μερικές από τις νέες δυνατότητες που προστέθηκαν στο παιχνίδι.
Το τρέιλερ, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω, επισημαίνει μια σειρά από νέες βελτιώσεις στο gameplay, συμπεριλαμβανομένων των νέων animations που βασίζονται στο machine learning, τη βελτιωμένη AI και την αναθεωρημένη απόδοση των τερματοφυλάκων.
Αναδεικνύει επίσης μερικά από τα νέα animations πριν από το παιχνίδι, καθώς και τη νέα ομάδα περιγραφής αγώνων των Derek Rae και Stewart Robson.
Το τρέιλερ συνοδεύεται από ένα μακροσκελές νέο άρθρο Pitch Notes στο blog του FIFA 22, στο οποίο η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού αναλύει λεπτομερώς πάνω από 40 αλλαγές στο gameplay.
Το FIFA 22 θα χρησιμοποιήσει αυτό που αποκαλεί η EA HyperMotion technology, η οποία χρησιμοποιεί machine learning για να δημιουργήσει animations.
“Ένας πρωτοποριακός αλγόριθμος μηχανικής εκμάθησης μαθαίνει πάνω από 8,7 εκατομμύρια καρέ προηγμένης καταγραφής αγώνων, στη συνέχεια γράφει νέα animations σε πραγματικό χρόνο για να δημιουργήσει οργανικό ρεαλισμό ποδοσφαίρου σε μια ποικιλία αλληλεπιδράσεων στο γήπεδο“, ισχυρίζεται η EA.
“Μαθαίνοντας από περισσότερα από 8,7 εκατομμύρια καρέ από το Advanced 11v11 Match Capture, ο αλγόριθμος μηχανικής εκμάθησης ML-Flow γράφει νέα animations σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στους παίκτες να προσαρμόσουν καλύτερα το βήμα τους και να τρέχουν με ταχύτητα στην προσέγγιση της μπάλας για να την ελέγχουν ή να το χτυπούν περισσότερο ομαλά.”
Για να γίνει αυτό δυνατό, η EA διεξάγει πλήρεις αγώνες 11v11 με επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, που όλοι φορούσαν νέα κοστούμια Xsens motion capture. Τα δεδομένα που παρέχονται από αυτά τα κοστούμια χρησιμοποιούνται στη συνέχεια για να παρέχουν στο παιχνίδι όχι μόνο animations για τον αλγόριθμο μηχανικής μάθησης, αλλά και νέα προκαθορισμένα animations .
Το FIFA 22 θα κυκλοφορήσει την 1η Οκτωβρίου σε PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, PC και Stadia.