Ο επικεφαλής παιχνιδιών του PlayStation δήλωσε ότι ο κάτοχος της πλατφόρμας έχει δεσμευτεί να κυκλοφορήσει περισσότερα πειραματικά παιχνίδια, εκτός από τη συνέχιση της κυκλοφορίας των blockbuster single-player παιχνιδιών για τα οποία είναι γνωστό.
Ο κάτοχος της πλατφόρμας – ο οποίος σύμφωνα με αναφορές, εστιάζει όλο και περισσότερο σε μεγάλα παιχνίδια blockbuster – έκανε μια ανακοίνωση αυτή την εβδομάδα υπογράφοντας ένα πρωτότυπο έργο για πολλούς παίκτες από τη Firewalk, ένα νέο στούντιο που ιδρύθηκε από βετεράνους της Bungie.
Το PlayStation έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της προηγούμενης γενιάς κονσόλας εστιάζοντας σε παιχνίδια ενός παίκτη όπως το God of War, το Horizon και το Ghost of Tsushima, αλλά ο επικεφαλής των PlayStation Studios, Herman Hulst, δήλωσε στο GI.biz ότι η τελευταία συμφωνία έδειξε ότι έχει δεσμευτεί να δημιουργήσει νέες ιδέες επίσης.
«Νομίζω ότι τα παιχνίδια που κάνουμε είναι τόσο ξεχωριστά και διαφορετικά όσο μπορούν», είπε ο Hulst. «Από το Sackboy στο Astro Bot μέχρι το Dreams σε αυτά τα είδη παιχνιδιών στα οποία αναφέρεσαι, όπως το The Last of Us Part 2 και το Ghosts of Tsushima.»
«Και μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε αυτά τα παιχνίδια, επειδή είναι η καρδιά και η ψυχή αυτού που κάνουμε εδώ στα στούντιο του PlayStation. Αλλά την ίδια στιγμή, είμαστε εξίσου δεσμευμένοι να κάνουμε αυτές τις ποιοτικές εμπειρίες όπως και να πειραματιστούμε και να βρούμε νέες ιδέες. »