Η Sony έχει κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μια ιδέα για τη χρήση AI για να μελετήσει το στυλ παιχνιδιού κάποιου και ενδεχομένως να αναλάβει το παιχνίδι για αυτόν.
Η ιδέα εξηγείται λεπτομερώς σε μια πρόσφατη αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας, που εντοπίστηκε από το SegmentNext, η οποία περιγράφει τη δυνατότητα ως «αυτοματοποιημένη λειτουργία ελέγχου τεχνητής νοημοσύνης για την αναπαραγωγή συγκεκριμένων εργασιών κατά τη διάρκεια εφαρμογών παιχνιδιών».
Σύμφωνα με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η μέθοδος περιλαμβάνει την εκχώρηση ενός προεπιλεγμένου προφίλ AI στο πρόγραμμα αναπαραγωγής, το οποίο ξεκινά με ένα γενικό σύνολο συμπεριφορών. Καθώς ο παίκτης παίζει ένα παιχνίδι πολλές φορές, το AI θα μελετήσει τη συμπεριφορά του και θα το εφαρμόσει στο προφίλ AI, πράγμα που σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου θα αρχίσει να λαμβάνει παρόμοιες αποφάσεις με τον παίκτη.
Η ιδέα είναι να καταλήξουμε τελικά σε ένα προφίλ AI που παίζει παρόμοια με τον παίκτη, ο οποίος θα έχει την επιλογή να αφήσει το AI να αναλάβει και να παίξει το παιχνίδι για λογαριασμό του.
Ένα παράδειγμα που δίνεται είναι οι παίκτες που ζητούν από το προφίλ AI να «προχωρήσει σε αυτόματη λειτουργία για να ολοκληρώσουν συγκεκριμένες εργασίες παιχνιδιού που είναι δύσκολο για τον χρήστη».
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας επισημαίνει επίσης ότι τα παιχνίδια ενδέχεται να είναι σε θέση να επισημάνουν εάν ένας παίκτης χρειάζεται βοήθεια AI για να ολοκληρώσει μια εργασία. “Εάν ο χαρακτήρας AI έχει ολοκληρώσει συγκεκριμένες εργασίες, αυτές οι εργασίες μπορούν να αναγνωριστούν ως ολοκληρωμένες από τον χρήστη με τη βοήθεια του AI χειριστηρίου παιχνιδιού”, εξηγεί.
Ένα άλλο παράδειγμα που δίνεται είναι online παιχνίδια για πολλούς παίκτες, όπου ένας παίκτης μπορεί να χρειαστεί να εγκαταλείψει το παιχνίδι για να φάει ή να εργαστεί. Σε αυτήν την περίπτωση, αντί το παιχνίδι να τελειώσει, ο παίκτης μπορεί να ενεργοποιήσει την «αυτόματη λειτουργία» και να κάνει το AI να παίζει με τους φίλους τους κατά τη διάρκεια της απουσία του έως ότου μπορεί να επιστρέψει για να αναλάβει αυτός ξανά.