Connect with us

Τι ψάχνεις;

hitman 3 review

Νεα

Η IO λέει ότι η κυκλοφορία του Hitman 3 τον Ιανουάριο βοήθησε στην κάλυψη του κόστους ανάπτυξης σε μια εβδομάδα

Το Hitman 3 πούλησε τόσο καλά κατά την κυκλοφορία του που αντιστάθμισε ολόκληρο το κόστος ανάπτυξης μόλις κατά την πρώτη εβδομάδα πώλησης του.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της IO Interactive Hakan Abrak αποκάλυψε τις πληροφορίες κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας με το GamesIndustry.biz ως μέρος της εκδήλωσης GI Live: Online.

Ο Abrak εξήγησε ότι το παιχνίδι έχει πάει “300% καλύτερα εμπορικά” από το Hitman 2, και το πιστώνει σε διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι δημοσίευσε μόνο του το studio το παιχνίδι (οι Square Enix και Warner Bros δημοσίευσαν Hitman και Hitman 2 αντίστοιχα) και την απόφασή του να κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο.

«Μόλις αναλάβαμε αυτούς τους κινδύνους και είδαμε το φως στο τέλος της σήραγγας για να επιλέξουμε έναν βέλτιστο χώρο για την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού Hitman, το κάναμε και για εμάς τον Ιανουάριο», είπε ο Abrak.

«Το Hitman 2 κυκλοφόρησε στις 18 Νοεμβρίου και υπάρχουν πολλά μεγάλα παιχνίδια blockbuster που κυκλοφόρησαν εκείνο τον Νοέμβριο και νομίζω ότι αυτό έγινε λίγο μετά το Red Dead Redemption 2, το οποίο προφανώς είχε αντίκτυπο στις πωλήσεις μας

Διαβάστε επίσης:  Ο Mark Cerny λέει ότι η επόμενη γενιά κονσολών θα επικεντρωθεί περισσότερο στις CPU, τη μνήμη και τη μηχανική μάθηση

«Και πάντα για πολύ καιρό είμαι οπαδός της ιδέας να κυκλοφορήσω ένα παιχνίδι Hitman τον Ιανουάριο. Πάντα πίστευα ότι ήταν ένας πολύ καλός χώρος για ένα παιχνίδι Hitman να έχει την προσοχή που του αξίζει με το είδος του παιχνιδιού που είναι. Αποφασίσαμε λοιπόν για τον Ιανουάριο, χωρίς να γνωρίζουμε πώς θα πάει αυτό, δεν το έχουμε κάνει ποτέ πριν, αλλά αποδείχθηκε υπέροχο χρονικό διάστημα.»

Ο Abrak πρότεινε επίσης ότι ορισμένοι άλλοι παράγοντες οδήγησαν στην απόδοση των πωλήσεων του παιχνιδιού, όπως η υψηλότερη βαθμολογία κριτικών και το γεγονός ότι ήταν ένα από τα πρώτα μεγάλα παιχνίδια μετά την κυκλοφορία στο PS5 και στο Xbox Series X / S.

«Έτσι, όλα τα είδη παρατάσσονται τέλεια για μια υπέροχη κυκλοφορία, για την οποία είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες και είναι καταπληκτικά», είπε. «Στην πραγματικότητα, ένα παιχνίδι Hitman ποτέ δεν ανέκτησε το πλήρες κόστος της ανάπτυξής του την πρώτη εβδομάδα, το οποίο κάναμε, κάτι που ήταν απολύτως καταπληκτικό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το Star Wars φαίνεται να βρίσκει επιτέλους ξανά τη φόρμα του στο Disney+ με το Skeleton Crew, μια από τις σειρές με την υψηλότερη...

Νεα

Ο μέσος παίκτης του Steam πιθανότατα πέρασε τις περισσότερες ώρες παιχνιδιού του από το 2024 για να σβήσει παιχνίδια από το backlog του –...