Ο δημιουργικός σκηνοθέτης και συγγραφέας του Days Gone είπε ότι οι παίκτες θα πρέπει να αγοράζουν παιχνίδια σε πλήρη τιμή, αν τους αρέσουν, αντί να περιμένουν να μπουν σε έκπτωση ή να τους δοθούν ως μέρος υπηρεσιών όπως το PlayStation Plus.
Ο John Garvin μίλησε με τον σχεδιαστή παιχνιδιών David Jaffe στην εκπομπή του Jaffe στο YouTube, όπου ρωτήθηκε αν είχε ακούσει τίποτα σχετικά με οποιαδήποτε «σημαντική αύξηση του engagement» με το Days Gone από τότε που το παιχνίδι προστέθηκε στη Συλλογή PlayStation Plus στο PS5
«Έχω μια γνώμη για κάτι που το κοινό σας μπορεί να βρει ενδιαφέρον, και μπορεί να το εκνευρίσει», απάντησε ο Garvin.«Αν σας αρέσει ένα παιχνίδι, αγοράστε το σε πλήρη τιμή. Δεν μπορώ να σας πω πόσες φορές έχω δει τους παίκτες να λένε “ναι, το πήρα σε έκπτωση, το πήρα μέσω του PS Plus, οτιδήποτε άλλο”».
«Αλλά πώς ξέρεις ότι αγαπάς ένα παιχνίδι μέχρι να το παίξεις;» απάντησε ο Jaffe.
«Απλώς λέω, δεν το κάνετε, αλλά μην παραπονιέστε εάν ένα παιχνίδι δεν έχει sequel, αν δεν υποστηρίχθηκε κατά την κυκλοφορία», απάντησε ο Garvin. «Είναι σαν, το God of War έκανε πόσες εκατομμύρια πωλήσεις κατά την κυκλοφορία και, ξέρετε, το Days Gone δεν το έκανε. [Απλώς] μιλάω προσωπικά ως προγραμματιστής, δεν δουλεύω για τη Sony, δεν ξέρω ποιοι είναι οι αριθμοί.»
«Μπορώ να σας πω ότι όταν κάναμε το [η Siphon Filter] Dark Mirror [στο PSP],τη πατήσαμε τόσο πολύ με το Dark Mirror, επειδή η πειρατεία ήταν κάτι και η Sony δεν είχε πραγματικά καταλάβει τι έκανε η πειρατεία στις πωλήσεις.»
«Και τους δείξαμε torrents, ένας ιστότοπος torrent είχε 200.000 downloads του Dark Mirror. Αν το θυμάμαι σωστά, οι αριθμοί θα μπορούσαν να είναι λανθασμένοι, αλλά ανεξάρτητα από αυτό, τότε νευρίασα γι ‘αυτό, ήμουν σαν “αυτά είναι χρήματα από την τσέπη μου”».
«Νομίζω, λοιπόν, ότι η αύξηση του engagement με το παιχνίδι δεν είναι τόσο σημαντική όσο, αγοράσατε το παιχνίδι σε πλήρη τιμή; Διότι αν το κάνατε, τότε αυτό υποστηρίζει άμεσα τους προγραμματιστές.»
Θυμίζουμε ότι λίγο καιρό πριν είχε κατατεθεί από το studio του Days Gone προσχέδιο για συνέχεια του παιχνιδιού, αλλά μάλλον δεν θα το δούμε ποτέ.