Ο επικεφαλής του Stadia της Google προέβαλε την απόκτηση της Bethesda από τη Microsoft για πολλά χρήματα, ως παράγοντα πίσω από την απόφασή της εταιρείας να κλείσει όλες τις ομάδες εσωτερικής ανάπτυξης και να επικεντρωθεί στις συνεργασίες με τρίτες εταιρείες.
Αυτό σύμφωνα με ένα ρεπορτάζ του Kotaku, το οποίο αναφέρει ανώνυμους υπαλλήλους που ήταν παρόντες κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης με τον Γενικό Διευθυντή Phil Harrison στις αρχές του μήνα.
Σύμφωνα με τις πηγές, ο Harrison είχε στείλει ένα email σε όλη την εταιρεία, επαινώντας τη «μεγάλη πρόοδο» που είχαν κάνει τα στούντιο, μόλις μια εβδομάδα πριν ανακοινωθεί ότι θα κλείσουν. Στη δήλωσή του, ανακοινώνοντας την απόφαση να κλείσουν τις ομάδες ανάπτυξης Stadia, ο Harrison υπαινίσσεται το αυξανόμενο κόστος της ανάπτυξης παιχνιδιών.
«Η δημιουργία καλύτερων στην κατηγορία παιχνιδιών από την αρχή απαιτεί πολλά χρόνια και σημαντική επένδυση και το κόστος αυξάνεται εκθετικά», έγραψε.
Μιλώντας σε υπαλλήλους αργότερα κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης στις 4 Φεβρουαρίου, ο Harrison ισχυρίζεται ότι επεσήμανε συγκεκριμένα τις πρόσφατες εξαγορές στούντιο της Microsoft, συμπεριλαμβανομένης της προγραμματισμένης αγοράς της Bethesda ύψους 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ως έναν από τους παράγοντες που έπεισαν την Google να απομακρυνθεί από την ανάπτυξη παιχνιδιών .