Είναι οι μικρές ιστορίες της βιομηχανίας που την κάνουν τόσο ξεχωριστή. Ειδικά όταν αυτές αφορούν δύο κολοσσούς του gaming και στην προκειμένη περίπτωση την Nintendo και την Microsoft.
Ένα αφιέρωμα του Bloomberg αποκαλύπτει το πρώτο διάστημα υπάρξης του Xbox και την προσπάθεια τη Microsoft να το ισχυροποιήσει προχωρώντας επιθετικά σε εξαγορές. Όπως αποκαλύπτει ο τότε επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης της εταιρείας, Bob Mcbreen η εταιρεία του προσπάθησε να εξαγοράσει αρκετές άλλες εταιρείες χωρίς όμως αποτέλεσμα, καταλήγοντας τελικά στην εξαγορά της Bungie.
H Electronic Arts ήταν η πρώτη εταιρεία που προσέγγισε η Microsoft, αλλά η απάντηση ήταν ξεκάθαρη ” Όχι, ευχαριστούμε”. Με τη Square Enix τα πράγματα έγιναν πιο σοβαρά με τον τότε CEO της Microsoft Steve Ballmer να ταξιδεύει στην Ιαπωνία, αλλά η τελική πρόταση του απορρίφθηκε ως “ιδιαίτερα χαμηλή”.
Το πιο ενδιαφέρον όμως κομμάτι αφορά την προσπάθεια εξαγοράς της Nintendo. Σύμφωνα με τον McBreen η προσέγγιση της Microsoft ήταν στο να δείξουν στη Nintendo ότι ενώ τα παιχνίδια της ήταν διασκεδαστικά, οι κονσόλες τους ήταν αρκετά πίσω από το PlayStation.
«Έτσι, η ιδέα ήταν, “Ακούστε, είστε πολύ καλύτεροι στα τμήματα του παιχνιδιού με τον Mario και όλα αυτά τα πράγματα. Γιατί δεν μας αφήνετε να φροντίσουμε τη κονσόλα;”Αλλά δεν δούλεψε.»
Και προφανώς δεν δούλεψε. Και αυτός είναι ο πιο ήπιος χαρακτηρισμός. Ο Kevin Bachus τότε διευθυντής σχέσεων τρίτου μέρους του Xbox περιέγραψε γλαφυρά το πως πήγε το meeting με την Nintendo:
«Ο Steve μας έκανε να συναντηθούμε με τη Nintendo για να δούμε αν θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να τους αποκτήσουμε. Απλά γέλασαν με την ψυχή τους. Φανταστείτε κάποιον που να γελάει μια ώρα συνεχόμενα. Κάπως έτσι πήγε αυτή η συνάντηση.»
Τελικά οι τότε προσπάθειες της Microsoft είχαν επιτυχή κατάληξη με το -τότε- μικρό studio της Bungie, η οποία δημιούργησε τελικά μια σειρά σύμβολο της πλατφόρμας του Xbox – το Halo!