Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick, αναμένει από τη βιομηχανία να παράγει παιχνίδια που να μην διακρίνονται από την πραγματική ζωή σε 10 χρόνια.
Ο Zelnick συζήτησε τις εξελίξεις στην τεχνολογία κατά τη διάρκεια παρουσίασης στο UBS Global TMT Virtual Conference τη Δευτέρα.
«Η τεχνολογία θα επιτρέψει στους δημιουργικούς μας ανθρώπους να κάνουν πράγματα που ποτέ δεν μπορούσαν να κάνουν, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας παιχνιδιών που μοιάζουν ακριβώς με ζωντανή δράση», είπε.
«Αυτό που κάνουμε τώρα μοιάζει πολύ με ζωντανή δράση, αλλά είναι ακόμα κινούμενα σχέδια. Σε 10 χρόνια, θα πρέπει να επιλέξετε εάν θέλετε να κάνετε πράγματα που φαίνονται εντελώς ρεαλιστικά, όλα φτιαγμένα μέσα σε έναν υπολογιστή. ”
Ο Zelnick είπε πέρυσι ότι τα πραγματικά γραφικά ταιριάζουν ιδιαίτερα σε συγκεκριμένους τύπους παιχνιδιών, όπως η σειρά μπάσκετ NBA 2K του εκδότη, αλλά όχι σε άλλους.