Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το νέο, φιλόδοξο τίτλο των Crystal Dynamics και Square Enix. Φυσικά δεν πρόκειται για ένα απλό παιχνίδι αφού πρωταγωνιστές είναι οι Avengers της Marvel, χαρακτήρες που έχουν σημειώσει μοναδική επιτυχία σε άλλες μορφές ψυχαγωγίας όπως τα κόμικς και τον κινηματογράφο.
Παρότι από δύο μόνο μέρες δοκιμής δεν μπορούμε να έχουμε πλήρη άποψη για το Marvel’s Avengers παρακάτω καταγράφουμε τα συμπεράσματά μας:
Δράση Εκδικητών
Παρότι η δράση του Marvel’s Avengers στηρίζεται πολύ σε multiplayer στοιχεία και τη συνεργασία των παιχτών, η beta ξεκινά την δράση της αργά, προσπαθώντας να εισάγει τον παίχτη και να του μάθει τόσο τις βασικές κινήσεις των χαρακτήρων όσο και τα διάφορα customization options που αφορούν τα skins των χαρακτήρων αλλά και τα abilities τους.
Γρήγορα λοιπόν αντιλαμβάνεστε ότι μια μεγάλη απειλή έρχεται στον κόσμο των Avengers και αυτή αφορά την A.I.M., μια εταιρεία που έχει ως στόχο να δημιουργήσει τους δικούς της υπερήρωες για τους δικούς της σκοπούς. Έτσι λοιπόν οι Avengers καλούνται να ενωθούν για να αντιμετωπίσουν την απειλή.
Οι σημαντικότεροι χαρακτήρες είναι όλοι εκεί: Iron Man, Captain America, Hulk, Black Widow, Ms Marvel και πολλοί ακόμα από το cast της Marvel για να αναλάβετε τους ρόλους τους, ο καθένας με τις δικές του κινήσεις και skill tree.
Τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι εντυπωσιακά, ειδικά κατά την διάρκεια των cutscenes αλλά και το gameplay δεν πάει πίσω, ενώ οι ατάκες τους αντιπροσωπεύουν την μοναδική προσωπικότητα του καθενός. Κατά την διάρκεια της μάχης, ο έλεγχος ανταποκρίνεται καλά, με αποτέλεσμα να βλέπετε ένα χάος και μια εντυπωσιακή μάχη να εξελίσεται μπροστά στα μάτια σας.
Η όχι και τόσο υπερηρωική πλευρά
Παρότι για τις πρώτες ώρες το παιχνίδι είναι ιδιαίτερα χορταστικό, πάντα στο κομμάτι της beta, δείχνει να υποφέρει από μια έλλειψη ποικιλίας της δράσης. Ο σχεδιασμός της είναι σχεδόν γραμμικός, και συνήθως εξελίσσεται κάπως έτσι: μικρή εξήγηση των αιτίων – κύματα εχθρών – τέλος κύματος – λίγες φράσεις- ξανά κύματα εχθρών.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, όμως αφαιρεί από την πρωτοτυπία και το στοιχείο “έκπληξης” του παίχτη, αν και εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι η Crystal Dynamics δείχνει ότι το έχει λάβει υπόψη της και έτσι έχουμε και κομμάτια εξερεύνησης, αλλά και διαφορετικούς τύπους εχθρών που αναμειγνύονται στη μάχη, με διαφορετικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ο καθένας. Αυτό το τελευταίο προσθέτει και ένα στοιχείο στρατηγικής για το build του χαρακτήρα σας και μένει να δούμε σε πόση έκταση θα υπάρχει στην τελική έκδοση του παιχνιδιού.
Μιλώντας για επαναλήψεις κάποιες ατάκες των Avengers προκαλούν ευχαρίστηση την πρώτη φορά που ακούγονται, την 10η φορά όμως, όχι και τόσο…
Ένα τελευταίο θέμα αφορά και την στόχευση των εχθρών. Δεν είναι πάντα ακριβής, και σε έντονες στιγμές μάχης, εκεί που θα είστε κοντά να τελειώσετε έναν συγκεκριμένο εχθρό, αν δεν τον κάνετε lock το πιο πιθανό είναι το επόμενο χτύπημα σας να κατευθυνθεί σε κάποιον διπλανό του…
Συμπεράσματα
Η beta του Marvel’s Avengers μας αφήνει τελικά μάλλον θετική άποψη, παρότι είχε τις καλές και τις κακές της στιγμές. Όμως, ήταν μια beta και όχι τελικό προιόν και ως τέτοια την κρίνουμε.
Η Crystal Dynamics δείχνει το ταλέντο της σε αρκετά σημεία του παιχνιδιού και στις 4 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία κυκλοφορίας της πλήρους έκδοσης, θα δούμε αν ο φιλόδοξος τίτλος θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ονόματός του.