Η δημιουργός του Halo Infinite, 343 Industries δημοσίευσε μια επίσημη απάντηση στην κριτική για τα γραφικά του παιχνιδιού, λέγοντας στους θαυμαστές ότι παίρνουν τα σχόλια τους «πολύ σοβαρά».
Από την αποκάλυψη του παιχνιδιού την περασμένη εβδομάδα, η οπτική πιστότητα του Halo Infinite αντιμετώπισε εκτεταμένη κριτική τόσο με την κατεύθυνση της τέχνης των γραφικών του παιχνιδιού όσο και με την αντιληπτή έλλειψη προόδου από το τελευταίο παιχνίδι Halo.
Από τότε η Microsoft ισχυρίστηκε ότι το υλικό που προβλήθηκε την περασμένη εβδομάδα προήλθε από ένα project που βρίσκεται σε εξέλιξη και θα βελτιωθεί. Ωστόσο, σε μια νέα ανάρτηση η 343 Industries παραδέχτηκε ότι δεν περίμενε όλα αυτά τα σχόλια:
«Πρώτον, θέλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ναι, έχουμε ακούσει τα σχόλια που προέρχονται από τμήματα της κοινότητας σχετικά με τα γραφικά στο demo του campaign του Halo Infinite», έγραψε ο προγραμματιστής. «Ενώ βλέπουμε και ακούμε περισσότερα θετικά παρά αρνητικά, θέλουμε να μοιραστούμε λίγα περισσότερα».
Το στούντιο είπε ότι υπήρχαν δύο βασικοί τομείς που αναγνώρισε ότι συζητούνται από την κοινότητα: το συνολικό στυλ τέχνης και η οπτική πιστότητα.
Όσον αφορά το πρώτο, η 343 είπε ότι με βάση την εμπειρία της στα πιο πρόσφατα παιχνίδια Halo, αποφάσισε να «επιστρέψει στην κληρονομιά της αισθητικής που καθόρισε την αρχική τριλογία».
«Αυτό μεταφράζεται σε μια πιο ζωντανή παλέτα, “καθαρότερα” μοντέλα και αντικείμενα με λιγότερο “θόρυβο”, αν και αυτό δεν σημαίνει λιγότερες λεπτομέρειες», ανέφερε. «Αν και εκτιμούμε ότι αυτό δεν μπορεί να είναι η προσωπική προτίμηση όλων, εμείς υποστηρίζουμε αυτήν την απόφαση και είμαστε στην ευχάριστη θέση να το βλέπουμε να αντηχεί με τόσους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο».
Όσον αφορά την οπτική πιστότητα,το studio αναγνώρισε την πρόσφατη κριτική και παραδέχτηκε ότι δεν ήταν όλα αναμενόμενα τα αρνητικά σχόλια.
«Τα αρνητικά σχόλια σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν σχόλια γύρω από χαρακτήρες και αντικείμενα που φαίνονται επίπεδα, απλοϊκά και πλαστικά, με αίσθημα θαμπώματος και επίπεδου φωτισμού και αναδυόμενα αντικείμενα», ανέφερε.
«Από πολλές απόψεις συμφωνούμε εδώ – έχουμε να κάνουμε δουλειά για να αντιμετωπίσουμε ορισμένους από αυτούς τους τομείς και να αυξήσουμε το επίπεδο πιστότητας και συνολικής παρουσίασης για το τελικό παιχνίδι».
«Η έκδοση που χρησιμοποιήθηκε για την εκτέλεση της επίδειξης του campaign ήταν σε εξέλιξη από αρκετές εβδομάδες πριν, με μια ποικιλία γραφικών στοιχείων και συστημάτων gameplay να ολοκληρώνονται και να γυαλίζονται.»
Η δημοσίευση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η 343 δεν έχει ακόμη «σταθερές απαντήσεις ή αποτελέσματα» για να δημοσιεύση, αλλά «η ομάδα εργάζεται όσο το δυνατόν γρηγορότερα σε σχέδια για την αντιμετώπιση ορισμένων από τα σχόλια σχετικά με τη λεπτομέρεια, τη σαφήνεια και τη συνολική πιστότητα».
«Η ομάδα είναι αφοσιωμένη και επικεντρωμένη στο να διασφαλίσει ότι θα έχουμε έναν όμορφο κόσμο για να εξερευνήσουν οι παίκτες όταν ξεκινήσουμε», είπε.
Μπορείτε εδώ να δείτε το 8λεπτο video του Halo Infinite που δημιούργησε τα σχόλια.