DLSS ή πιο απλά (;) Deep Learning Super Sampling είναι μια τεχνολογία της Nvidia η οποία λειτουργεί χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη για να αναδημιουργήσει μια εικόνα χαμηλότερης ανάλυσης με την ποιότητα μιας υψηλότερης ανάλυσης.
Με αυτό μπορείτε να αποδώσετε αποτελεσματικά σε μια δευτερεύουσα – χαμηλότερη ανάλυση και να αποκομίσετε όλα τα οφέλη της απόδοσης του hardware που έρχονται με αυτό, αλλά εξακολουθεί να εμφανίζεται μια κρυστάλλινη εικόνα στο τέλος.
Στη πράξη και για τους developers αυτό σημαίνει ότι η δύναμη του hardware μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλού – στα physics, τα εφέ, την AI, το φωτισμό, το framerate κλπ – χωρίς ιδιαίτερη διαφορά στην γενική ποιότητα της εικόνας.
Δείτε στην πράξη το DLSS στο Death Stranding για PC:
Μια παρόμοια τεχνολογία φαίνεται ότι εξερευνά και η Sony. Μια πατέντα που κατατέθηκε από την εταιρεία αναφέρεται σε μια «συσκευή επεξεργασίας πληροφοριών», και η περίληψη προτείνει μια τεχνολογία που μπορεί να χρησιμοποιήσει «ήδη γνωστά δεδομένα […] για τη δημιουργία μιας εικόνας αναπαραγωγής που αντιπροσωπεύει την εμφάνιση του αντικειμένου».
Μένει να δούμε αν η Sony έχει και άλλες εκπλήξεις για το PS5, μετά την διαρροή του χαρακτηριστικού του μενού με την ονομασία “Activities”.