Κατά την διάρκεια της E3 2017, το Skull & Bones ανακοινώθηκε ως ο πρώτος τίτλος της Ubisoft Singapore. Εμπνευσμένο από τις ναυτικές μάχες του Assassin’s Creed: Black Flag, το Skull & Bones, αναμένεται να επεκτείνει την ιδέα σε ένα πλήρες παιχνίδι με προσαρμόσιμα πλοία, PvP πολλών παικτών, μάχες και έναν μεγάλο ωκεανό για εξερεύνηση είτε μόνος είτε με φίλους.
Η Ubisoft είχε μεγάλα σχέδια για το IP Skull & Bones και είχε αρχίσει ακόμη και να αναπτύσσει μια τηλεοπτική σειρά με την εταιρεία παραγωγής Atlus Entertainment.
Το παιχνίδι είχε αρχικά προγραμματιστεί για κυκλοφορία στα τέλη του 2018. Ωστόσο, από τότε έχει καθυστερήσει τρία συνεχόμενα χρόνια, με την πιο πρόσφατη ενημέρωση να το τοποθετεί στο οικονομικό έτος της Ubisoft που ξεκινά τον Απρίλιο του 2021.
Σύμφωνα με πηγές ανάπτυξης που μιλούσαν υπό ανωνυμία, το Skull & Bones προσπάθησε να δημιουργήσει μια μοναδική θέση ανάμεσα στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών ανοιχτού κόσμου της Ubisoft, το οποίο περιλαμβάνει επίσης τα Assassin’s Creed, The Division και Watch Dogs, που οδήγησαν σε μια διαδοχή καθυστερήσεων καθώς το studio της Σινγκαπούρης προσπάθησε να βελτιώσει την ιδέα της.
Πέρυσι, αποφασίστηκε να επανεκκινήσει το παιχνίδι και να απομακρυνθεί από το premium box model των άλλων παιχνιδιών ανοιχτού κόσμου της Ubisoft αναφέρουν πηγές του VGC.
Το νέο Skull & Bones θα είναι ένα live-service παιχνίδι και θα επικεντρωθεί περισσότερο στη συνεργασία μεταξύ παικτών, με έναν κόσμο παιχνιδιού και μια πλοκή που θα εξελίσσεται με τακτικές ενημερώσεις από την ομάδα ανάπτυξης.
Ένα άτομο με γνώση της ανάπτυξής του είπε στο VGC ότι τα στοιχεία κοινωνικής και «ζωντανής αφήγησης» του Fortnite αποτέλεσαν ισχυρή έμπνευση για τη νέα κατεύθυνση του Skull & Bones, με την Ubisoft να θέλει να αναπτύξει ένα παιχνίδι με τη δυνατότητα να προσελκύσει κοινό πέρα από τους οπαδούς της ανταγωνιστικής δράσης που παίζουν συνήθως και άλλα παιχνίδια.
Μέχρι στιγμής, η Ubisoft δεν έχει κάνει κάποιο σχόλιο πάνω στο θέμα.