Τα δύο τελευταία χρόνια μόνο καλά δεν μπορούν να χαρακτηριστούν για τη σειρά WWE 2K αφού το WWE 2K20 ήταν γεμάτο προβλήματα και bugs, ενώ η 2K ανακοίνωσε ότι δεν θα κυκλοφορήσει WWE 2K21.
Παρόλα αυτά όμως η εταιρεία έφερε στο “τιμόνι” της ανάπτυξης της σειράς τον Patrick Gilmore με το βλέμμα στο WWE 2K22.
Ο Gilmore πήρε μέρος σε Q&A στο Reddit αυτό το Σαββατοκύριακο, και ποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για τα σχέδιά του για το παιχνίδι WWE του 2021 και είπε στους fans να περιμένουν «μια σημαντική εξέλιξη στο παιχνίδι με τον επόμενο τίτλο».
« Το βασικό gameplay είναι μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις που κάνουμε στην επόμενη έκδοση – ένας από τους έξι πυλώνες στους οποίους επικεντρωνόμαστε δυσανάλογα στην ανάπτυξη», έγραψε.
«Εξετάζουμε τα αγαπημένα προηγούμενα παιχνίδια όπως το No Mercy ή το Smackdown: Here Comes the Pain, μαζί με κορυφαίες δόσεις franchise και πιο μοντέρνα παιχνίδια πάλης και μάχης για να χτίσουμε ένα ολοκαίνουργιο θεμέλιο φιλοσοφίας για το παιχνίδι.»
Ωστόσο, πρόσθεσε ότι οι οπαδοί που περιμένουν το WWE 2Κ22 να υιοθετήσει ένα σχέδιο ελέγχου ή φιλοσοφία από ένα από τα αγαπημένα τους παιχνίδια, πιθανότατα θα απογοητευτούν. «Προσπαθούμε να συνδυάσουμε τις καλύτερες ιδέες εκεί έξω σε μια ολοκαίνουργια εμπειρία πάλης που θέτει ένα νέο πρότυπο», είπε.
Ο Gilmore ισχυρίστηκε ότι το WWE 2K22 θα επικεντρώνεται στην «προσβασιμότητα, το βάθος και την εμπειρία πάλης».
Τέλος, ο Gilmore είπε ότι η ομάδα του WWE 2K22 καταβάλλει προσπάθειες για να καταγράψει την «ουσία» της επαγγελματικής πάλης, όπως το «δράμα, το μεταβαλλόμενο πλαίσιο, το τεράστιο ρόστερ, τη δράση στα παρασκήνια, τα όπλα, τη συμμετοχή του κοινού και το θέαμα».