Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Epic, Tim Sweeney επαίνεσε το «ισορροπημένο» hardware του PlayStation 5 και ισχυρίστηκε ότι η αρχιτεκτονική αποθήκευσης της επερχόμενης κονσόλας θα μπορούσε να επηρεάσει τη μελλοντική τεχνολογία των PCs.
Μιλώντας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση της Unreal Engine 5 (από το The Verge), o Sweeney φέρεται να αποκαλεί το PS5 «εξαιρετικά ισορροπημένη συσκευή».
«Έχει πολύ ισχυρή GPU, αλλά και αύξηση εύρους ζώνης πολλαπλών παραγγελιών στη διαχείριση αποθήκευσης. Αυτό θα είναι απολύτως κρίσιμο », είπε.
«Είναι σημαντικό να αποδώσουμε ό, τι μπορεί να χωρέσει στη μνήμη», πρόσθεσε, αλλά είναι πιο εντυπωσιακό κατόρθωμα να καταστήσει έναν κόσμο που «μπορεί να έχει δεκάδες gigabyte σε μέγεθος» σχεδόν στιγμιαία, όπως καθιστά δυνατό ο νέος SSD υψηλού εύρους ζώνης της Sony.
«Συνεργαζόμαστε πολύ στενά με τη Sony εδώ και πολύ καιρό στον τομέα της αποθήκευσης», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Epic.
«Η αρχιτεκτονική αποθήκευσης στο PS5 είναι πολύ μπροστά από οτιδήποτε μπορείτε να αγοράσετε σε οποιονδήποτε PC για οποιοδήποτε χρηματικό ποσό αυτήν τη στιγμή. Θα γίνει παράδειγμα των μελλοντικών υπολογιστών. [Η αγορά των Η / Υ] πρόκειται να δει αυτό το πράγμα να κυκλοφορεί και θα πει, «Ω, Ουάου, οι SSD θα πρέπει να χρειάζονται για να το καλύψουν.»