Η Microsoft αποκάλυψε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για την κονσόλα επόμενης γενιάς της, το Xbox Series X. Η εταιρεία δήλωσε ότι η κονσόλα “θα θέσει νέα επίπεδα για την απόδοση, την ταχύτητα και την συμβατότητα” – και οι προδιαγραφές φαίνεται όντως να υποστηρίζουν αυτό τον ισχυρισμό.
Σε μια επιστολή προς τους fans, ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, περιγράφη λεπτομερώς τον επεξεργαστή Xbox Series X, ο οποίος λέγεται ότι είναι “τέσσερις φορές δυνατότητες από ενός Xbox One”, επιτρέποντας στους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν τα 12 teraflops της GPU – “δύο φορές πιο δυνατή σε σχέση με το Xbox One X και περισσότερο από οκτώ φορές από το αρχικό Xbox One. “
Επίσης, περιέγραψε τη σκίαση μεταβλητής τιμής της κονσόλας και το “hardware – accelerated DirectX raytracing”, καθώς και λεπτομέρειες για το πώς το Xbox Series X θα μειώσει τους χρόνους φόρτωσης – “περισσότερο παιχνίδι και λιγότερη αναμονή”.
Εδώ είναι οι πλήρεις προδιαγραφές:
Το DirectX raytracing υποτίθεται ότι ua προσομοιώνει “τις ιδιότητες του φωτός και του ήχου σε πραγματικό χρόνο με μεγαλύτερη ακρίβεια” σε σχέση με την προηγούμενη τεχνολογία – όπως το φως που περνάει από ένα παράθυρο ή αντανακλάται στο νερό.
Τέλος, η εταιρία μίλησε για την backwards compatibility, λέγοντας ότι όχι μόνο θα επιτρέψει στους παίχτες να παίζουν παλαιότερα παιχνίδια στο Xbox Series X, αλλά αυτά θα τρέχουν και καλύτερα: “με βελτιωμένους χρόνους εκκίνησης και φόρτωσης, πιο σταθερά frame rates, υψηλότερες αναλύσεις και βελτιωμένη καινοτομία” αναφέρει το post.