Οι προγραμματιστές του FIFA 20, τον Δεκέμβριο, υποσχέθηκαν βελτιώσεις στη συνδεσιμότητα και την ανταπόκριση για τα online modes του παιχνιδιού. Πλέον, ανακοίνωσαν το επόμενο στάδιο της δουλειάς τους, η οποία είναι μια δοκιμή που θα τους βοηθήσει να καταλάβουν τι προκαλεί αυτά τα προβλήματα.
Αυτό συνεπάγεται την προσέγγιση μιας ομάδας εθελοντών παικτών και την παροχή στις εκδόσεις του παιχνιδιού τους ενός γραφικού των κουμπιών στην οθόνη τους (όπως φαίνεται στην εικόνα παραπάνω). Αυτό θα κάνει δύο πράγματα: Θα δείξει στους παίκτες πώς (και κυρίως πότε) το παιχνίδι λαμβάνει το πάτημα των κουμπιών τους σε πραγματικό χρόνο και θα δώσει στους προγραμματιστές να καταλάβουν πώς η σύνδεση με το κέντρο δεδομένων ενδέχεται να επηρεάζει την ανταπόκριση του παιχνιδιού στο πάτημα των κουμπιών από τον παίχτη. Επιπλέον, οι προγραμματιστές της EA Vancouver θα είναι σε θέση να αναλύσουν καλύτερα τις επαναλήψεις αγώνων για να δουν ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σχετικά με το input lag, τo input loss, την ταχύτητα του παιχνιδιού και ακόμη και τo freezing.
Η EA Vancouver δήλωσε ότι είναι πιθανό να ακολουθήσουν και δοκιμές του παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο. “Αυτό είναι μόνο ένα μέρος των συνολικών μας προσπαθειών συνδεσιμότητας και απόκρισης”, έγραψε σε μια δημοσίευση στο blog της.
Παρόλο που το input lag στo online κομμάτι του παιχνιδιού είναι ένα διαρκές ζήτημα εδώ και αρκετά χρόνια στο franchise του FIFA, φαίνεται ιδιαίτερα ενοχλητικό για το FIFA 20. ή, τουλάχιστον, η EA Vancouver αποφάσισε επιτέλους να δείξει τουλάχιστον ενδιαφέρον για την επίλυση του προβλήματος.
“Μόλις εντοπίσουμε μια πιθανή αλλαγή και την ερευνήσουμε εσωτερικά, καθορίζουμε μια ομάδα εθελοντών παικτών που μπορούν να μας δώσουν πραγματικό feedback“, έγραψε η EA Vancouver. “Παρόλο που οι εσωτερικές μας έρευνες είναι σε θέση να προσομοιώσουν αμέτρητα σενάρια συνδεσιμότητας, είναι πάντα χρήσιμο να δούμε και τα δεδομένα του πραγματικού κόσμου.”
Με βάση αυτό, «μπορείτε να το σκεφτείτε σαν οποιαδήποτε πραγματική μελέτη. Παίρνουν χρόνο για να δημιουργήσουν αποτελέσματα που μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο δράσης “, ανέφερε το στούντιο. “Προσπαθούμε να κάνουμε αλλαγές μεγάλης κλίμακας όταν είμαστε σίγουροι για τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις τους ” κατέληξε.