Μπορεί το Jedi: Fallen Order να θεωρείται πλέον ένα πολύ επιτυχημένο παιχνίδι από την Respawn, αλλά ο director του studio Stig Asmussen είχε να κάνει μια μεγάλη ανακάλυψη: το στούντιο παραλίγο να μην μπορούσε να χρησιμοποιήσει την λέξη “Jedi” στο παιχνίδι!
Λίγο μετά την ένταξή του στους δημιουργούς του Titanfall το 2014, ο Asmussen συγκέντρωσε μια μικρή ομάδα στη Respawn με σκοπό να δημιουργήσει ένα action-adventure παιχνίδι τρίτου προσώπου. Η EA τελικά θα έρθει σε επαφή με την Respawn για τη πιθανότητα να δουλέψει για το Star Wars. Αυτό ταίριαζε απόλυτα με αυτό για το οποίο εργαζόταν η ομάδα του Asmussen , και όταν τους δόθηκε επίσημα η ευκαιρία, αποφάσισαν ομόφωνα να προχωρήσουν.
Αυτό το πρωτότυπο παιχνιδιού, το οποίο ποτέ δεν κυκλοφόρησε, παρείχε τα θεμέλια του Jedi: Fallen Order. Ωστόσο, τότε απείχε πολύ από αυτό που τελικά είδαμε.
“Γνωρίζαμε ότι έπρεπε να κάνουμε ένα action-adventure παιχνίδι τρίτου προσώπου αλλά από σεβασμό, ήταν δίκαιο να αρχίσουμε από την αρχή και να σκεφτούμε κάποια άλλα πράγματα“, δήλωσε ο Asmussen. “Μιλήσαμε πραγματικά για να δουλέψουμε σε ένα podracing παιχνίδι ή ένα starshooter, το οποίο δεν είναι κάτι που η ομάδα ήταν πραγματικά χτισμένη εκείνη τη στιγμή. Γυρίσαμε όμως πίσω στο είδος του παιχνιδιού που κάναμε πριν, που είχε όλους τους πυλώνες του Jedi: Fallen Order “.
Η Lucasfilm, επίσης, δεν ήταν πολύ σίγουρη για την ιδέα του παιχνιδιού της Respawn που επικεντρώνεται στους Jedi. Ο Asmussen αναφέρθηκε στην έννοια ως ένα είδος «αγίου δισκοπότηρου» στη Lucasfilm, ειδικά όταν πρόκειται για το χρονικό διάστημα μετά την εκτεταμένη επίθεση εναντίον των Jedi. Μετά από κάποιες προτάσεις προς την κατεύθυνση ενός πρώτου προσώπου shooter όπως το Titanfall, η Lucasfilm συμφώνησε. Μόνο που η Respawn δεν θα επιτρεπόταν να χρησιμοποιεί τη λέξη Jedi.
Ως εκ τούτου, οι πρώιμες εκδόσεις του Fallen Order τους αναφερόταν ως “χειριστές της Force” πριν η Lucasfilm δώσει τελικά την άδεια στον προγραμματιστή να χρησιμοποιήσει το “Jedi” και καταλήξουμε στο Jedi: Fallen Order!