Ο Πρόεδρος των PlayStation of Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, μίλησε σήμερα για να εξηγήσει το γιατί τα παιχνίδια που μεταφέρονται από το PlayStation 2 στο PlayStation 4 έχουν αυτές τις τιμές. Τα πρώτα που βγήκαν έχουν κοστολογηθεί στα $10-$15, με τον κόσμο να τα κρίνει ως ακριβά.
Ο Yoshida λοιπόν είπε πως η τεχνολογία και η τεχνογνωσία που χρειάζονται για να μπορεί ένα παιχνίδι του PlayStation 2 να αποδίδει 1080p/60 fps, αλλά και η προσθήκη κάποιων χαρακτηριστικών του PlayStation 4, όπως τα Trophies, δεν είναι φθηνά.
«Είμαστε ικανοί να βάλουμε Trophies, και πιστέψτε με, ο κόσμος νοιάζεται για τα Trophies. Για να επαναφέρουμε αυτά τα παιχνίδια απαιτείται χρόνος από έμψυχο δυναμικό μας, ενώ όλα τα επιπλέον χαρακτηριστικά κοστίζουν. Για αυτό και σκεφτήκαμε να τα χρεώσουμε.»
Μετά ο Yoshida συνέχισε λέγοντας πως η διαδικασία από το PlayStation 2 στο PlayStation 4 δεν μπορεί να φέρει τα παιχνίδια αυτά στα ίδια standards με τα αντίστοιχα σημερινά, όμως μπορεί να τα κάνει αρκετά καλά για να μην κουράζουν τον χρήστη.
Τέλος στη Sony δουλεύουν πυρετωδώς για να φέρουν όσα περισσότερα παιχνίδια μπορούν, και μάλιστα ζητούν και την γνώμη του κοινού.