Connect with us

Τι ψάχνεις;

spider-man

Νεα

Το πρωτότυπο του Spiderman 4 για το Wii που παρουσιάζει ένα παιχνίδι και μια ταινία που δεν κυκλοφόρησαν ποτέ

Μια πρωτότυπη έκδοση του παιχνιδιού Spider-Man 4 για το Wii που ήρθε πρόσφατα στην επιφάνει, αποκαλύπτει τόσο το παιχνίδι όσο και την ταινία στην οποία θα βασιζόταν. Κοινό σημείο και των δύο; Ότι δεν κυκλοφόρησαν ποτέ!

Το Spider-Man 4 θα ήταν η συνέχεια των ταινιών με πρωταγωνιστή τον Tobey Maguire έως ότου ακυρωθεί το 2010, ενώ αμέσως μετά γινόταν η γνωστή η επανεκκίνησης της σειράς με το Amazing Spider-Man.

Η μεταφορά της ταινίας στο παιχνίδι ήταν ευθύνη της Eurocom, όμως η ακύρωση της ταινίας είχε ως φυσικά εξέλιξη και την ακύρωση του παιχνιδιού. Το Gaming Alexandria, ένα site που ασχολείται με την ιστορία του gaming, εντόπισε ένα dev kit Nintendo Wii που είχε ακόμα μια playable έκδοση του παιχνιδιού στον ενσωματωμένο σκληρό δίσκο του.

Διαβάστε επίσης:  Το Intergalactic: The Heretic Prophet έχει την πιο δημιουργική ιστορία και το βαθυτέρο gameplay της Naughty Dog

Τώρα μπορείτε να κατεβάσετε ένα αντίγραφο του παιχνιδιού και να το παίξετε σε έναν emulator – ο ιστότοπος συνιστά τη χρήση του Dolphin version 5.0-8582 αντί του τελευταίου. Ή μπορείτε απλά να δείτε πως θα ήταν το παιχνίδι στο παρακάτω βίντεο:

Από τα στοιχεία του μενού και του περιβάλλοντος του παιχνιδιού φαίνεται να επιβεβαιώνουν ότι ο Vulture θα ήταν ο κύριος κακός της ιστορίας, αν και δυστυχώς δεν μπορούμε να τον δούμε καθόλου σε αυτή την έκδοση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...