To The Initiative είναι το νέο studio first-party της Microsoft με έδρα την Santa Monica στην California των Ηνωμένων Πολιτειών.
Το studio ανακοινώθηκε τoν Ιούνιο του 2018 με στόχο να δημιουργήσει «φιλόδοξες και καινοτόμες εμπειρίες παιχνιδιού» για το Xbox.
Οι σχεδιαστές επιπέδων του God of War Ian Miller, Kai Zheng, Chris O’ Neill και Ray Yeomans (ο οποίος δούλεψε και στην σειρά παιχνιδιών Tomb Raider) είναι πλέον τα πρόσφατα μέλη της The Initiative, σύμφωνα με τα προφίλ τους στην πλατφόρμα LinkedIn. Επίσης και ο πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Motive και της Naughty Dog Robert Ryan είναι μέλος της εταιρείας.
Η πρώην επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού στη Sony Intetactive Entertainment Worldwide Studios Fiona Cherbak επίσης έγινε πρόσφατα μέλος του studio της Microsoft με στόχο την πρόσληψη ταλέντων στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών για την The Initiative.
Η εταιρεία πλέον έχει περίπου 30 άτομα σε προσωπικό σύμφωνα με στοιχεία του LinkedIn και έχει αγγελίες για ακόμη δεκαπέντε άδειες θέσεις, συμπεριλαμβανομένου θέσεις για σχεδιαστές και βασικούς παραγωγής.
Η Microsoft εκτός από το στήσιμο της The Initiative και του νέου studio για το Age of Empires, η εταιρεία απέκτησε πρόσφατα τις Ninja Theory (Hellblade, Double Fine Productions (Psychonauts), Compulsion Games (We Happy Few), Playground Games (Forza Horizon), Obsidian (Fallout: New Vegas), και inXile (Wasteland).
H ομάδας ανάπτυξης της Xbox Initiative μέχρι και τον Ιούλιο 2019
- Darrell Gallagher, επικεφαλής studio (Activision, Square Enix)
- Annie Lohr, υπεύθυνη πρόσληψης (Respawn, Treyarch)
- Daniel Neuburger, επικεφαλής παιχνιδιού (σειρά Tomb Raider)
- Drew Murray, βασικός σχεδιαστής (Sunset Overdrive)
- Christian Cantamessa, σύμβουλος σεναρίου (Red Dead Redemption)
- Brian Westergaard, επικεφαλής παραγωγής (God of War και σειρά Tomb Raider)
- Blake Fischer, επικεφαλής σεναρίου (Xbox)
- Chris O’Neill, βασικός σχεδιαστής επιπέδων (God of War και Metal Gear Online)
- Robert Ryan, ανώτερος σχεδιαστής συστημάτων (Motive και Naughty Dog)
- Ian Miller, ανώτερος σχεδιαστής (God of War)
- Kai Zheng, ανώτερος σχεδιαστής (God of War)
- Ray Yeomans, ανώτερος σχεδιαστής (God of War και σειρά Tomb Raider)
- Tom Shepherd, επικεφαλής τεχνικός (GTA V και Red Dead Redemption 2)
- William Archbell, επικεφαλής τεχνικός (Riot Games και 343 Industries)
- Cristian Guzman, συμπαραγωγός τεχνικός
- Ben Diamond, βασικός μηχανικός συστημάτων (Respawn και God of War III)
- Cesar Castro, ανώτερος μηχανικός software (EA Sport UFC και FIFA)
- Robert Marr, βασικός μηχανικός gameplay (Cryptic Studios)
- Victoria Miller, παραγωγός (PlayStation)
- Irma Ward, συμπαραγωγός
- Matt Corcoran, επικεφαλής σχεδιασμού χαρακτήρων (ταινία Jurassic World)
- Sze Jones, επικεφαλής σχεδιασμού χαρακτήρων (Tomb Raider, Uncharted 4)
- Branford Williams, επικεφαλής σχεδιαστής παραγωγής (Daybreak)
- Oliver Guiney, καλλιτέχνης ιδέας (Call of Duty: Black Ops 4)
- Isaac Yeram Kim, καλλιτέχνης ιδέας (Naughty Dog)
- Arlington Cruz, σχεδιαστής κινούμενων σχεδίων
- Lindsey McQueeney, επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού (Google, Crystal Dynamics)