Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Το Βρετανικό κοινοβούλιο συζήτησε με εκπροσώπους της EA και της Epic για τα “δύσκολα ζητήματα” του gaming

To Βρετανικό κοινοβούλιο την περασμένη εβδομάδα συνομίλησε με εκπροσώπους της Epic Games και της Electronic Arts για τα «δύσκολα ζητήματα» στην βιομηχανία του gaming.

Στο Βρετανικό κοινοβούλιο παραβρέθηκαν οι Shaun Campbell υπεύθυνος επιχείρησης στην Βρετανία και Kerry Hopkins αντιπρόεδρος εκ μέρους της Electronic Arts, ενώ οι Matthew Weissinger υπεύθυνος marketing και Canon Pence γενικός σύμβουλος στάλθηκαν στο κοινοβούλιο εκ μέρους της Epic Games. Επίσης αυτούς τους τέσσερις τους συνόδευσαν άτομα που ασχολούνται με νομικά και πολιτικά θέματα.

Αν και κάποιες ερωτήσεις που τέθηκαν «στο τραπέζι της συζήτησης» από τους πολιτικούς της επιτροπής ψηφιακής πολιτικής, αθλητισμού και πολιτισμού δεν είχαν κάποιο νόημα («πώς φτιάχνεται ένα παιχνίδι;», και «πώς αναζητάτε αστέρια των esports;») υπήρχαν και κάποιες άλλες ερωτήσεις που δεν περίμεναν οι εκπρόσωποι και φάνηκε πώς πήγαν απροετοίμαστοι για να τις απαντήσουν.

Τα θέματα που συζητήθηκαν περιλάμβαναν το χρόνο παιχνιδιού που παίζει κάποιος, ένας από τους εκπροσώπους της Epic απάντησε πώς δεν έχει καμία ιδέα, ενώ ένας εκπρόσωπους της EA είπε η εταιρεία δεν παρακολουθεί αυτά τα στοιχεία των παικτών.

Οι δύο εταιρείες επίσης δεν αναγνώρισαν τις πιθανότητες σε εθισμό του gaming και την απόφαση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας που πρόσθεσε τον εθισμό του gaming στην λίστα με τις αναγνωρισμένες ασθένειες.

Όσο για τα loot boxes η Kerry Hopkins της Electronic Arts δήλωσε πώς «πλέον δεν τα αποκαλούμε loot boxes, αλλά τα ονομάζουμε ‘μηχανισμούς έκπληξης’!»

Συνέχισε λέγοντας τα εξής:

«Μηχανισμούς έκπληξης! Όπως οι εκπλήξεις από τα αυγά της Kinder! Στους ανθρώπους αρέσουν οι εκπλήξεις.

Πιστεύουμε πώς ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόσαμε αυτούς τους μηχανισμούς είναι ηθικός και διασκεδαστικός. Δεν είναι τζόγος και διαφωνούμε πώς υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι οδηγούν σε τζόγο».

Η επιτροπή και οι δημοσιογράφοι που παρακολούθησαν την συζήτηση έμειναν άναυδοι με αυτή την τοποθέτηση.

Διαβάστε επίσης:  Η Riot φτιάχνει ένα παιχνίδι με κάρτες League of Legends

Ο Pence της Epic δήλωσε πώς είναι ανακριβές πώς η εταιρεία βγάζει χρήματα από ανθρώπους που παίζουν τα παιχνίδια της.

Το τεράστιο και το περίπλοκο θέμα με τα loot boxes και τον τζόγο τοποθετήθηκε στην συζήτηση, αλλά η EA η οποία βγάζει εκατομμύρια από τις πωλήσεις ψηφιακών χρημάτων για την χρήση τους στο Ultimate Team πιστεύει πώς αυτά τα δύο θέματα δεν συνδέονται καθόλου.

Η επιτροπή δεν ικανοποιήθηκε από αυτές τις άβολες απαντήσεις των εκπροσώπων σε αυτά τα θέματα. Όπως φάνηκε ούτε η EA ούτε η Epic έκαναν έρευνα στην πιθανότητα βλαβερής αλληλεπίδρασης στα παιχνίδια τους. Η Epic δεν γνωρίζει τις ηλικιακές ομάδες των παικτών του Fortnite, επειδή δεν τα ελέγχει με τον εκπρόσωπο να δηλώνει «Εμείς απλά βλέπουμε το αριθμό παικτών σε κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά να αλληλεπιδρούν».

Ο επικεφαλής της επιτροπής Damian Collins απάντησε στο εκπρόσωπο λέγοντας:

«Αν ήμουν γονιός και ανήσυχος με το παιδί μου και την χρήση του Fortnite, η κατάθεσή σας δεν με ενθαρρύνει πώς είναι ένα πρόβλημα που σας ενδιαφέρει».

Από αυτή την ακρόαση φάνηκε πόσο απροετοίμαστη είναι η βιομηχανία του gaming πάνω σε αυτά τα θέματα και πώς δεν υπάρχει ένα καθοριστικό πλάνο, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε επέμβαση από τις κυβερνητικές αρχές, όπως έγινε ήδη σε κάποιες χώρες.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...