Το Epic Games Store μπορεί να κυκλοφόρησε πριν από πέντε μήνες άλλα μπήκε δυναμικά στην αγορά των PC και ήρθε αντιμέτωπο με το Steam και τους παίκτες λόγω των αποκλειστικών συμφωνιών που έχει υπογράψει με παραγωγούς και εκδότες παιχνιδιών.
Σε συνέντευξη τους στο GamesIndustry.biz, οι David Stelzer και Sergey Galyonkin της Epic. απάντησαν σε ερωτήσεις που είχαν να κάνουν σχετικά με το μέλλον και τις αποκλειστικότητες του Epic Games Store.
O Stelzer και ο Galyonkin στην αρχή παραδέχτηκαν πώς το κατάστημα θέλει περισσότερη δουλειά, για παράδειγμα ελπίζουν πώς θα επεκτείνουν τον αριθμό των υποστηριζόμενων νομισμάτων και να κυκλοφορήσουν τις λειτουργίες που έχουν στο πλάνο τους.
Όπως είναι γνωστό οι παίκτες δεν απολαμβάνουν τις αποκλειστικές συμφωνίες που έχει κλείσει η Epic για το Epic Games Store και ο Ismail έθεσε αυτό το ζήτημα στους καλεσμένους του.
Ο Stelzer απάντησε λέγοντας:
«Ο σκοπός μας δεν είναι να αποκλείσουμε κάποιον. Όμως, χτίζουμε μία νέα πλατφόρμα. Προσπαθούμε να βγάλουμε από την θέση εταιρείες που ειδικεύονται σε αυτό το περιβάλλον, ανεξάρτητα για το ποιες είναι. Πρέπει να βάλουμε το όνομα μας στην βιομηχανια και ο καλύτερος τρόπος για το επιτύχουμε αυτό είναι μέσω των αποκλειστικοτήτων και στο να έχουμε μεγαλύτερα κοινά τα οποία θα παίξουν αυτά τα παιχνίδια. Η κοινότητα θέλει να εκφράσει την άποψη της γύρω από αυτό το ζήτημα. Δεν είναι όμως ο σκοπός μας να εμποδίσουμε τους παίκτες να παίξουν οποιοδήποτε παιχνίδι».
Ο Ismail συνέχισε το ερώτημα σχετικά με τις αποκλειστικότητες ρωτώντας αν η Epic τα βλέπει ως «απαραιτήτως αρνητικά».
Ο Stelzer απάντησε στο ερώτημα λέγοντας:
«Αν θες να χτίσεις ένα μεγαλύτερο κοινό, πρέπει να έχεις το περιεχόμενο που θέλουν οι άνθρωποι. Δεν νομίζω ότι είναι αρκετό για εσένα να χτίσεις απλά ένα κατάστημα και να ελπίζεις πώς οι χρήστες θα έρθουν από μόνοι τους. Είναι ωραίο που έχουμε το κοινό του Fortnite, αλλά αν δεν έχουμε κάτι να προσφέρουμε σε αυτούς μακροπρόθεσμα τότε θα είναι δύσκολο για εμάς να κρατήσουμε το κοινό συντονισμένο με το κατάστημα. Πιστεύω πώς οι αποκλειστικότητες είναι ένας από τους τρόπους που προσπαθούμε να προσελκύσουμε κόσμο και τους τραβάμε από εκεί που ίσως θα αγόραζαν τα παιχνίδια τους».
Ο Galyonkin υπονόησε επίσης πώς η στρατηγική αποκλειστικοτήτων είναι προσωρινή και ότι η Epic θα την σταματήσει όταν το καταστήμα PC θα εδραιωθεί.
«Πιστεύω ότι στο μέλλον, θα βασιζόμαστε λιγότερο σε αυτές τις συμφωνίες και περισσότερο στους developers οι οποίοι θα έρχονται από μόνοι τους».
Όσο για τις αντιδράσεις που δημιουργήθηκαν με αυτές τις συμφωνίες, και οι δύο άνθρωποι της Epic είπαν πώς δεν είχαν αρνητικές επιπτώσεις στην πραγματικότητα. Ο Stelzer υπόδειξε τις πωλήσεις του Metro Exodus, οι οποίες διπλασιάστηκαν σε σύγκριση με παλαιότερα Metro παιχνίδια στο Steam.