Η Respawn Entertainment την περασμένη εβδομάδα έκανε μερικές αλλαγές για την ισορροπία του Apex Legends.
Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές είναι το “nerf” των δύο πιο αγαπημένων και δυνατών όπλων στο Apex Legends, των Wingman και Peacekeeper.
Τις πρώτες ημέρες του παιχνιδιού το loadout που χρησιμοποιηούσε συνέχεια η κοινότητα ήταν το combo Wingman και Peacekeeper. To Wingman είναι ένα δυνατό πιστόλι και το Peacekeeper είναι μία καραμπίνα δυνατής ισχύος. Αν και αυτά τα δύο όπλα ήταν πολύ δημοφιλή στην κοινότητα, ήταν αρκετά εφικτό για κάποιον παίκτη να χρησιμοποιήσει και τα άλλα όπλα του Apex Legends και να είχε καλή πρόοδο.
Αυτά τα δύο όπλα ενημερώθηκαν με διορθώσεις την περασμένη εβδομάδα. Τώρα τα Wingman και Peacekeeper έχουν πλέον μειωμένους δείκτες πυρών δίνοντας στους παίκτες μεγάλα περιθώρια αδυναμίας αν χάσουν το σημάδι τους. Η διαθεσιμότητα των όπλων στον χάρτη έχει επίσης μειωθεί και έγιναν κάποιες μικρο-αλλαγές με την απόδοση όταν χρησιμοποιούνται εξαρτήματα.
Η Respawn έγραψε στο subreddit του Apex Legends όταν ανακοίνωσε τις αλλαγές:
«Δεν θέλαμε να κάνουμε βιαστικές αλλαγές μετά την κυκλοφορία του τίτλου, επειδή ξέρουμε ότι πολλοί παίκτες ακόμη μαθαίνουν το παιχνίδι μαζί με άλλους που ξεκινούν κάθε ημέρα. Ο στόχος μας είναι να κάνουμε αλλαγές βραχυπρόθεσμα με πιο μεγαλύτερη επίδραση και καλύτερα δοκιμασμένες, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η όψη από τη χασούρα ωρών που ξοδέψατε για να μάθετε μηχανισμούς, όπλα, χαρακτήρες και άλλα. Δεν πρέπει να διαβάζετε τα patch notes κάθε ημέρα ώστε να παρακολουθείτε για το πώς δουλεύουν τα όπλα και οι χαρακτήρες. Η εξαίρεση εδώ είναι ότι θα είμαστε πολύ γρήγοροι με την ρύθμιση ισορροπιών, για παράδειγμα αν βγάζαμε έναν νέο χαρακτήρα ο οποίος θα ήταν πολύ δυνατός από την πρώτη ημέρα, θα το αντιμετωπίζαμε πολύ γρήγορα».