Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Το 2018 είναι η πρώτη χρονιά που το Mobile gaming έχει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από αυτό των κονσολών και των PC μαζί!

Fortnite App

Μπορεί η μεγάλη “μάχη” του gaming να αφορά το PC και το console gaming όμως μεγάλος νικητής στην μάχη -τουλάχιστον- του μεριδίου αγοράς είναι το mobile gaming!

Πρόκειται αναμφίβολα για μια έκπληξη, με τη διαφορά να φαίνεται να την κάνουν οι λεγόμενοι  “casual gamers” που προτιμούν παιχνίδια στα κινητά και τα tablets τους.

Δεν είναι όμως κάτι που δεν περίμεναν οι αναλυτές της βιομηχανίας. Το mobile gaming τα τελευταία δέκα χρόνια -και πιο συγκεκριμένα από την κυκλοφορία του πρώτου iPhone το 2007- έβλεπε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, ώστε να φτάσουν φέτος τα 70,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αυτό μεταφράζεται σε πάνω από το 50% του μεριδίου της αγοράς, αφού το console gaming αποφέρει έσοδα 34,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ τα PC games 32,9 δισεκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε επίσης:  10 ερωτήσεις για το Κινηματογραφικό Σύμπαν της Marvel για τις οποίες πιθανότατα δεν θα λάβουμε ποτέ απαντήσεις

Από αυτά τα 70,3 δισεκατομμύρια δολάρια, το 80% προέρχεται από τα smartphones ενώ το υπόλοιπο από τα tablets.

Είναι βέβαιο ότι η “ευκολία” που προσφέρουν τα smartphones είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του mobile gaming, και παρότι υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις παιχνιδιών, είναι απορίας άξιο πώς με μια αγορά που κυριολεκτικά είναι γεμάτη από pay to win ή κακές αντιγραφές παιχνιδιών καταφέρνει να μεγαλώνει τόσο πολύ τα έσοδα της.

Σίγουρα όμως θα πρέπει να μας προκαλεί και ανησυχία: οι εταιρίες βλέποντας ότι μπορούν με τέτοια “άπληστα” μοντέλα οικονομίας και παιχνίδια που “κρύβουν” πίσω από pay walls το βασικό τους περιεχόμενο να κερδίζουν τόσα πολλά χρήματα, ίσως μπουν στον πειρασμό να υιοθετήσουν τέτοιες πρακτικές και σε παιχνίδια για PC και κονσόλες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...