Το 2011 ήταν η χρόνια που η Rockstar παρουσίασε μια εναλλακτική πρόταση, λίγο έξω από το πλαίσιο των παιχνιδιών που μας έχει συνηθίσει (GTA, RDR), με το L.A. Noire. Ένα παιχνίδι που μας έφερνε στην πλευρά του νόμου και σκοπός ήταν όχι να προκαλέσουμε χάος, ή να ελευθερώσουμε τον κόσμο, ή έστω να ζήσουμε τον υπόκοσμο, αλλά να εφαρμόσουμε το νόμο και να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια.
Μπορεί το L.A. Noire να πέτυχε, αλλά έξι χρόνια μετά δεν έχουμε δει κάποιο sequel του. Τουλάχιστον το remaster του είναι εδώ για να μας το θυμίσει και ίσως να βάλει την Rockstar σε σκέψεις, για νέο παιχνίδι…
Η ιστορία του Cole Phelps
Το παιχνίδι τοποθετείται στο Λος Άντζελες την δεκαετία του 1940 και εκεί αναλαμβάνετε τον ρόλο του Cole Phelps, ενός βετεράνου του πολέμου, ο οποίος είναι πλέον μέλος της αστυνομίας της πόλης.
Στα μάτια σας ξεδιπλώνεται όλη η δράση του υποκόσμου του Λος Άντζελες, και θα κληθείτε να διαλευκάνετε υποθέσεις που αφορούν από εγκλήματα πάθους μέχρι και κυβερνητική διαφθορά.
Όμως ο Cole Phelps δεν είναι μόνο ένας απλός (αλλά πολύ ικανός) αξιωματικός της αστυνομίας. Έχει την δική του προσωπική ιστορία, με επίκεντρο τα ψυχικά τραύματα που του άφησε η συμμετοχή του στον πόλεμο.
Η τεχνολογία MotionScan
Το σημείο καινοτομίας του L.A. Noire δεν είναι άλλο από την τεχνολογία MotionScan που δημιουργήθηκε για το παιχνίδι και που σκοπό είχε να μεταφέρει στον παίχτη με τον πιο πιστό τρόπο της εκφράσεις προσώπου των ανθρώπου που ανακρίνει ο Phelps.
Είναι ο πυρήνας του gameplay του παιχνιδιού, αφού έτσι μπορείτε να καταλάβετε αν ο άνθρωπος που έχετε απέναντι σας λέει την αλήθεια, ή κρύβει πράγματα. Στην remastered έκδοση του παιχνιδιού, η Rockstar αποφάσισε να αλλάξει την ονομασία των πιθανών αντιδράσεων του Phelps από τα πολύ γενικά Truth, Doubt, Lie σε Good Cop, Bad Cop, Accuse, καθώς θεωρήθηκε ότι η πρώτη ονομασία των επιλογών δεν αντανακλούσε ακριβώς τη συμπεριφορά του Phelps μετά την επιλογή του χρήστη.
Μόλις πριν λίγους μήνες έχουμε κάνει αφιέρωμα για την συγκεκριμένη τεχνολογία και για το αν εκείνη είναι ένας από τους ανασταλτικούς παράγοντες που δεν έχουμε δει ακόμα κάποιο sequel του παιχνιδιού. Μπορείτε να διαβάσετε το αφιέρωμα πατώντας εδώ.
Γραφικά – Ήχος
Ακόμα και η αρχική έκδοση του παιχνιδιού ήταν άριστη σε θέμα γραφική απεικόνισης και ήχου, με εξαιρετική απόδοση των ηθοποιών που υποδύθηκαν τους ρόλους της ιστορίας του παιχνιδιού και με τις μουσικές επιλογές που “έδεναν” με την χρονική περίοδο που εξελίσσονται τα γεγονότα.
Έτσι και η remastered έκδοση κρατά αυτή την ποιότητα, αναβαθμίζοντάς την για να ταιριάζει με τις τρέχουσες τεχνολογικές απαιτήσεις.
Η απόδοση στο Nintendo Switch
H CD Media μας έδωσε την δυνατότητα να δοκιμάσουμε το παιχνίδι στη νέα κονσόλα της Nintendo, το Nintendo Switch. Οι προηγούμενες εβδομάδες, ήταν πολύ σημαντικές για το Switch, αφού μια σειρά μεγάλων τίτλων (Doom, Skyrim) κατέφθαναν από τρίτες εταιρίες, ανάμεσα τους και το L.A. Noire.
Η απόδοση του παιχνιδιού στο Nintendo Switch είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, χωρίς να περνάνε απαρατήρητες οι “εκπτώσεις” σε ορισμένα σημεία (απουσία draw distance, προβλήματα στο anti-aliasing όταν η κονσόλα είναι στο dock) λόγω των τεχνολογικών περιορισμών της κονσόλας.
Αυτό πάντως δεν αφαιρεί τίποτα από το γεγονός ότι πρόκειται για έναν πολύ μεγάλο τίτλο που είναι πραγματικά απολαυστικός, ειδικά αν σκεφτείτε και την ικανότητα της φορητότητας που του προσφέρει το Switch.
Αξίζει να το αγοράσω;
Για όσους “τίμησαν” την πρώτη έκδοση του L.A. Noire, τα έξι χρόνια που πέρασαν από την κυκλοφορία της είναι πολλά, στην διάρκεια των οποίων είχαμε και την κυκλοφορία μιας νέας γενιάς κονσολών, οπότε είναι μια ευκαιρία να θυμηθούν την απόλαυση που μπορεί το παιχνίδι να προσφέρει.
Το ίδιο όμως ισχύει και για όσους θα το παίξουν για πρώτη φορά, αφού το L.A. Noire παραμένει μια από τις καλύτερες δουλειές της Rockstar και θα σας ανταμείψει για την επιλογή σας.
