Ο επικεφαλής παραγωγός gameplay του FIFA 18, Sam Rivera, σε μια συνέντευξή του στο Eurogamer , εξήγησε πόσο δύσκολο ήταν να ισορροπήσει το gameplay του νέου παιχνιδιού της σειράς FIFA.
Επίσης μίλησε για το FIFA 17, χαρακτηρίζοντας το “δύσκολο” και λέγοντας ότι έχει τον μικρότερο μέσο όρο τερμάτων από κάθε άλλο παιχνίδι FIFA.
“Θέλω το FIFA 18 να έχει μεγαλύτερο μέσο όρο γκολ από το FIFA 17 ” δήλωσε ” ένα από τα παράπονα στο FIFA 17 ήταν ότι η AI στην άμυνα ήταν τόσο καλή που οι παίκτες την άφηναν να παίξει μόνη της άμυνα. Έτσι έχει νόημα να κάνουμε λίγο χειρότερη την AI για να έχουμε περισσότερα τέρματα.”
Ακόμα είπε πως θέλει να κάνει τους παίκτες να βασιστούν στις δικές τους ικανότητες “θέλουμε να ξεχωρίσουμε τους απλούς από τους επαγγελματίες παίκτες όσο παίζεις τόσο θα κάνεις τάκλιν με καλύτερα timing , περισσότερες πιθανότητες θα έχεις να είσαι καλός αμυντικά.”
Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχει και πιο σοβαρό πρόβλημα : “Ας πούμε ότι κάποιος δίνει πάσα και θέλω να κυνηγήσω την μπάλα . Θα μπορούσα απλά να την κόψω αλλά θα έπαιρνε πολλή ώρα στον παίκτη μου να το κάνει . Ο λόγος που το κάναμε αυτό δεν ήταν επειδή θέλαμε να το κάνουμε αλλά επειδή δεν είχαμε χρόνο να το κάνουμε εξαιτίας της closed beta, οπότε το φτιάξαμε για να μπορούν οι παίκτες να αλλάζουν τους παίκτες και να τρέχουν αμέσως χωρίς καθυστέρηση .”
“Μερικές φορές αλλάζεις κάτι και αυτό επηρεάζει κάτι άλλο και καταλήγουμε στο να λέει ο κόσμος ότι είναι υπερεκτιμημένο ή απλά μερικές φορές έχουμε την αίσθηση ότι κάνουμε κάτι με ένα νέο χαρακτηριστικό και το υλοποιούμε και γίνεται υπερεκτιμημένο, οπότε υπάρχουν διαφορετικοί παράγοντες, αλλά όλα έχουν σχέση”
Εμείς θα μπορούμε να έχουμε τις εντυπώσεις μας από το FIFA 18 με την κυκλοφορία του demo στις 15 Σεπτέμβρη αλλά και με την κυκλοφορία του παιχνιδιού στις 26 Σεπτέμβρη.