Το Far Cry 5 μπορεί να περιλαμβάνει μια ιδιαίτερη θεματολογία, και να τοποθετείται στην Μοντάνα, αλλά εξακολουθεί να έχει πολλά κοινά με τα προηγούμενα παιχνίδια, όπως η εξερεύνηση στον ανοιχτό κόσμο, η απειλή της άγριας φύσης και η επιλογή ανάμεσα σε stealth ή action gameplay.
Μία από τις πιο αξιοσημείωτες διαφορές, ωστόσο, με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς είναι η έλλειψη του minimap.
Δεν θα δυσκολευτούν οι παίκτες να πλοηγηθούν στο κόσμο αν δεν μπορούν να τσεκάρουν έναν χάρτη;
Σύμφωνα με τον Drew Holmes της Ubisoft, συγγραφέα της ιστορίας του παιχνιδιού, αυτή η επιλογή θα πρέπει να κάνει το παιχνίδι πιο “καθηλωτικό”.
“Θέλουμε πραγματικά να επικεντρωθούμε στην εξερεύνηση με την αίσθηση του ‘Δεν είμαι σίγουρος τι να κάνω ή πού να πάω’,” δήλωσε ο Holmes σε συνέντευξή του στο GamingBolt.
“Η αφαίρεση του minimap έγινε έτσι ώστε να μην κοιτάζετε σε μια μικρή γωνία της οθόνης σας λέγοντας ‘τι νέο υπάρχει στον κόσμο;'”. Πρέπει να δώσετε προσοχή στον κόσμο και το κομμάτι του σχεδιασμού κάνει καλή δουλειά για να βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν καλά ορόσημα για να προσανατολιστείτε … Το παιχνίδι συμμετέχει όλο και λιγότερο στην καθοδήγηση για το πού να πάτε”.