Connect with us

Τι ψάχνεις;

PS4

Ο director του God of War εξηγεί γιατί το παιχνίδι δεν έχει cut-scenes

Το God of War περιγράφεται ως μια επανεκκίνηση για τη σειρά, καθώς ο Kratos μπαίνει στον κόσμο της Νορβηγικής μυθολογίας για πρώτη φορά- παράλληλα με τον γιο του. Ωστόσο, οι αλλαγές δεν περιορίζονται μόνο στη τοποθέτηση του παιχνιδιού.

Όπως είδαμε για πρώτη φορά στο gameplay που αποκαλύφθηκε στην E3 2016, το God of War έχει αντικαταστήσει τα σταθερά κινηματογραφικά πλάνα της κάμεράς του με ένα πλάνο τοποθετημένο πάνω από τον ώμο του Kratos και η μάχη έχει ξαναγίνει δραματική.

Η σειρά που έκανε δημοφιλή τα QTE τα εγκαταλείπει και όπως ανακάλυψε το Eurogamer στην συνέντευξή του με τον director, Corey Barlog, αφήνει και τα cut-scenes. Τα πράγματα δεν θα είναι ίδια στον κόσμο των νορβηγικών θεών.

Στην συνέντευξη ο Barlog απάντησε πως, “Η φιλοδοξία όταν επέστρεψα ήταν να πω μια πολύ πιο προσωπική ιστορία. Το God of War είναι παραδοσιακά γνωστό για αυτές τις κινηματογραφικές κάμερες, οι οποίες θεωρώ ότι είναι φανταστικές. Αλλά προσπαθώντας να μπω εκεί και να γνωρίσω λίγο περισσότερο τον χαρακτήρα, συνειδητοποίησα ότι θα ήταν ενδιαφέρον αν πλησιάζαμε.

Συνέχισε, “Το λεξιλόγιο της ταινίας με τα cut-scenes, είναι πως επικοινωνούν. Αλλά τα παιχνίδια είναι διαφορετικά. Δεν χρειάζεται πραγματικά να το κάνουμε αυτό. Το κάνουμε επειδή είναι μια γλώσσα που γνωρίζουμε. Είναι δύσκολο να μην το κάνουμε, το συνειδητοποιώ τώρα, αλλά είναι μια πρόκληση που πραγματικά ήθελα να αναλάβω. Είχα ψάξει ένα έργο για το οποίο θα μπορούσα να το κάνω αυτό και ένιωθα σαν να ήταν αυτό. Υπήρξε μεγάλη αντίσταση, αλλά μάλλον είχα μία από τις καλύτερες ομάδες, που νομίζω ότι όλοι ήθελαν αυτή την τρελή πρόκληση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Sony Interactive Entertainment αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για τις προσφορές της Black Friday 2024. Οι προσφορές της Black Friday θα διαρκέσουν από τις...

Features

Η Valve ως εταιρεία και ο Gabe Newell βρίσκονταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας τις ημέρες πριν από την κυκλοφορία του Steam και του Half-Life...

Νεα

Ο αριθμός των ατόμων που έπαιζαν ταυτόχρονα το Half-Life 2 έφτασε την Κυριακή στο υψηλότερο σημείο όλων των εποχών. Το SteamDB αναφέρει ότι το...

Νεα

Παρά τα ευρέως διαδεδομένα προβλήματα με την ποιότητα του βίντεο και τo buffering, ο αγώνας πυγμαχίας Μάικ Τάισον-Τζέικ Πολ που μεταδόθηκε σε ζωντανή ροή...