Το Steam αλλάζει. Προς το τέλος του προηγούμενου χρόνου η Valve προειδοποίησε για τον τρόπο με τον οποίο το ψηφιακό κατάστημα θα προτείνει παιχνίδια στους χρήστες, και όπως φαίνεται το feedback ήταν ανάμεικτο.
Το κορυφαίο thread στο Gamedev subreddit χθές, για παράδειγμα, είχε ονομασία: Steam Discovery 2.0 – Devs how you holding up?
“Είναι ολοκληρωτική καταστροφή,” έγραψε ένας προγραμματιστής, “που τα VR παιχνίδια δεν δέχονται πλέον την ίδια προώθηση με πριν”. Η Valve προσφέρει δωρεάν marketing όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει. Στην περίπτωση αυτού του προγραμματιστή, οι αριθμοί είναι πολύ χαμηλοί.
“Εγώ είμαι μια χαρά,” διαφώνησε ο Raymond Doerr, προγραμματιστής του Rise to Ruins. “Οι πωλήσεις μου σταθέρα αυξάνονται με το Discovery 2.0 πλέον.” “Δεν νομίζω πως το Steam θάβει λιγότερο γνωστούς προγραμματιστές, θάβουν προγραμματιστές που παραδίδουν λιγότερη ποιότητα.”
Πραγματικά, αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Valve, διαφορετικοί άνθρωποι περιμένουν διαφορετικά πράγματα από την πλατφόρμα.