Η εταιρία πίσω από την ανάπτυξη του Payday, Starbreeze, ανέφερε ότι θα επικεντρωθεί στα online και co-op παιχνίδια, καθώς τα παιχνίδια για έναν παίκτη δεν είναι πλέον οικονομικά βιώσιμα.
Μιλώντας στο συνέδριο Reboot Develop, ο προγραμματιστής της Starbreeze Almir Listo δήλωσε ότι παρόλο που το στούντιο έλαβε “υπέροχα μηνύματα” για το Brothers: A Tale of Two Sons, ένα διασκεδαστικό παιχνίδι της Starbreeze για έναν μόνο παίκτη που κυκλοφόρησε το 2013 – ισχυρίστηκε ότι παιχνίδια σαν και αυτό «δεν πληρώνουν τους μισθούς».
“Πρέπει να βρείτε το πράγμα που θα επιτρέπει στον χρήστη να το ξαναπαίξει. Ένα από τα προβλήματα που είχε το Brothers: A Tale of Two Sons ήταν σίγουρα ότι δεν είχε αυτή την ιδιότητα. Είναι μια όμορφη ιστορία, αλλά τελειώνει.
Το Payday, ωστόσο, επειδή το παιχνίδι είναι replayable όπως λίγα άλλα παιχνίδια … μας επέτρεψε να συνεχίσουμε να βγάζουμε περιεχόμενο για το παιχνίδι, κάτι που μας επέτρεψε να βγάλουμε χρήματα από τους παίκτες που ενδιαφέρονται για το παιχνίδι.
Είμαστε υπέροχοι στο να κάνουμε παιχνίδια co-op και παιχνίδια για πολλούς παίκτες. Γι ‘αυτό το παιχνίδι Walking Dead που κάνουμε είναι ένα co-op παιχνίδι, και γι’ αυτό το παιχνίδι Crossfire που κάνουμε είναι ένα co-op παιχνίδι.“
Αυτό δεν σημαίνει ότι η Starbreeze κλείνει την πόρτα σε single player παιχνίδια. Ο Listo συνέχισε λέγοντας ότι το στούντιο θέλει να επικεντρωθεί σε ό, τι είναι καλό και να αφήσει τα παιχνίδια ενός παίκτη στους εκδότες του.
“Μας ενδιαφέρουν κάθε είδους διαπραγματεύσεις“, είπε.
