Connect with us

Τι ψάχνεις;

Top

Ο οδηγός της Capcom για την δημιουργία χαρακτήρων στο Street Fighter

Η Capcom δημοσίευσε κάποια σκαναρισμένα αντίγραφα από έναν οδηγό 20 χρόνων όπου χρησιμοποιεί ακόμα για να δημιουργεί τους χαρακτήρες του Street Fighter.

Τον προηγούμενο μήνα στο GDC, ο Toshiyuki Kamei της CapCom αναφέρθηκε στο εικαστικό του Street Fighter V. Μέρος αυτού, ήταν και η συζήτηση της ανατομίας, ένας παράξενος οδηγός για τους καλλιτέχνες, ένα αρχείο που δημιουργήθηκε πριν 20 χρόνια, τον καιρό που δημιουργήθηκε το Darkstalkers.

Αυτό το αρχείο έχει επεξεργαστεί από τον καλλιτέχνη της CapCom, Akira Yasuda, που προοριζόταν για να βοηθήσει στην διδασκαλία των καλλιτεχνών της εταιρείας όσο αφορά τους κανόνες της υπερβολικών ανατομικών χαρακτηριστικών που πρέπει να ακολουθούνται κατά τη δημιουργία ενός pixel art..

“Παρόλο που είναι 20 χρονών αυτός ο οδηγός, το να έχουμε αυτή την πληροφορία είναι πολύ σημαντικό, καθώς χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα.”

Ο Kamei αποκάλυψε ένα παράδειγμα για το πως χρησιμοποιείται αυτός ο οδηγός στην δημιουργία των χαρακτήρων στο Street Fighter V.

Όταν κοιτάτε σε ένα χέρι από μπροστά, ο κανόνας είναι πως το πάνω μέρος του χεριού πρέπει να είναι λεπτότερο από το κάτω μέρος του,” εξήγησε. “Αλλά όταν κοιτάτε σε αυτό από τα πλάγια, το ίδιο χέρι πρέπει να φαίνεται στενό στον βραχίονα και ευρύτερο στο πάνω μέρος του

the-20-year-old-anatomy-of-a-street-fighter-guide-capcom-still-uses-today-149130034366

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...