Μιλώντας στον Tom Stone στο τελευταίο τεύχος της Επίσημου Xbox Magazine στις ΗΠΑ, ο Επικεφαλής του studio ανάπτυξης του Gears of War 4, Rod Ferguson, έδωσε κάποιες πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι που αναπτύχθηκε από την The Coalition.
Ο Ferguson δήλωσε ότι ένας από τους στόχους της ομάδας είναι να δώσει στους οπαδούς την ουσία των προηγούμενων Gears of War τίτλων, προσθέτοντας μερικά φρέσκα στοιχεία για το franchise. Όσον αφορά τις γραφικά του τέταρτου κεφαλαίου, μίλησε για το framerate:
“Έχοντας προσφέρει [με την Ultimate Edition] την πρώτη 60fps multiplayer εμπειρία στην ιστορία του franchise πραγματικά μας δίδαξε πολλά για το τι σημαίνει να έχει κουλτούρα 60fps η ομάδα και είμαστε έτοιμοι να αξιοποιήσουμε αυτή την εμπειρία στο Gears of War 4.”
Επιπλέον, εξετάζοντας τα αποτελέσματα που δίνονται από το Halo 5: Guardians στο Xbox One, o Ferguson εξέφρασε την πρόθεσή του να δείξει τα καλύτερα δυνατά γραφικά στην κονσόλα της Microsoft:
“Όπως τα αρχικά Gears of War ήταν παράδειγμα γραφικών για το Xbox 360, το Gears of War 4 θα είναι παράδειγμα γραφικών για το Xbox One.”