Ο Palmer Luckey κατά την διάρκεια της CES μίλησε για όλους και για όλα. Ξεκίνησε με λίγα λόγια για το παρελθόν του, λέγοντας πως από τα 16 του χρόνια ξεκίνησε να ασχολείται με την VR. Έπαιρνε τα ήδη υπάρχοντα headsets και προσπαθούσε να τα βελτιώσει: «Γρήγορα συνειδητοποίησα πως έπρεπε να ξεκινήσω από το απόλυτο τίποτα, καθώς να φτιάξω ένα καλό VR headset απλά τροποποιώντας κάποιο που ήταν ήδη στην αγορά.»
Για καταφέρει να κάνει διαθέσιμη στο κοινό την VR, ο Luckey έπρεπε να βρει τον τρόπο να κάνει τα ακριβά headsets πιο προσιτά. Ανακάλυψε πως μπορούσε να βελτιώσει την εικόνα μέσω software, χωρίς να χρειαστεί να εγκαταστήσει ακριβότερους φακούς. Η Oculus συνεργάζεται με την NVIDIA και την AMD για να δημιουργήσει τεχνολογίες που καθιστούν την VR πιο αποδοτική, αλλά ακόμα απαιτούνται δυνατά συστατικά για να τρέξει κάποιος το Rift: «Το εμπόδιο που συναντούν οι περισσότεροι δεν είναι το κόστος της συσκευής, αλλά το κόστος του PC που απαιτείται για να το τρέξεις.»
Την Πέμπτη η Oculus ανακοίνωσε πως το Rift θα έβγαινε στη αγορά τον Απρίλιο και θα κόστιζε $599. Πολλοί αντέδρασαν στο άκουσμα της τιμής αλλά ο Luckey έδωσε τις δικές του εξηγήσεις:
«Στοχεύουμε στη ποιότητα έναντι του κόστους. Θα το είχαμε προσεγγίσει με διαφορετικό τρόπο αν δεν είχαμε το Gear VR, αλλά θέλαμε να κάνουνε το Rift ότι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος. Ακόμα και αν επιλέγαμε κατώτερα υλικά, πάλι ένα πολύ καλό PC θα ήταν προαπαιτούμενο, ενώ και η ίδια η τιμή δεν θα ήταν και τόσο διαφορετική. Ακούγεται λίγο τραβηγμένο, αλλά για όσα περιέχει το Rift, η τιμή του είναι πολύ καλή. Περιέχει πολλαπλούς προβολείς OLED, ειδικούς για VR με μεγάλη πυκνότητα σε pixel. Επίσης έχει εξαιρετικό αισθητήρα κίνησης και πολύ καλή ακουστική. Είναι σαν ένα κινητό τελευταίας τεχνολογίας, μία κονσόλα για gaming και ένα δερμάτινο μπουφάν. Παράλληλα έχουμε ήδη αναφέρει πως δεν θα βγάλουμε λεφτά από αυτό.»
Βέβαια πολύς κόσμος θα περιμένει και άλλο πριν κάνει το πρώτο βήμα στην VR, και αυτό όχι μόνο λόγο της τιμής. Με ανταγωνιστές όπως το PlayStation VR και το HTC Vive, το περιεχόμενο θα είναι διάσπαρτο σε πολλές πλατφόρμες, και πολλοί θα θέλουν να δουν που είναι διαθέσιμο τι.
«Πάντα θα υπάρχει αποκλειστικό περιεχόμενο. Με την Oculus Studios, δεν θα είναι μόνο αποκλειστικό για το Rift, αλλά και για το ίδιο κατάστημα. Θέλουμε να πουλάμε αυτά τα παιχνίδια. Δεν βγάζει νόημα για εμάς να πουλάμε τα παιχνίδια μέσω τρίτων διότι όσο πιο πολλά χρήματα κρατάμε για εμάς, τόσο περισσότερα θα έχουμε για να διαθέσουμε στα δικά μας παιχνίδια. Το καλό είναι πως πολύς κόσμος βλέπει με καλό μάτι την VR, καθώς στην αρχή δυσκολευόμασταν να πείσουμε τους κατασκευαστές πως η VR θα γινόταν πραγματικότητα.»
Αν και η VR βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, ο Luckey έχει ήδη αρχίσει να οραματίζεται το μέλλον: «Για τα επόμενα χρόνια όλα θα περιστρέφονται γύρω από τα video games. Μετά όμως η VR θα έχει πολλαπλές χρήσεις και στην παιδεία, πράγμα που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Θεωρώ πως το σύστημα της παιδείας μας δεν είναι τόσο αποδοτικό όσο θα μπορούσε και η VR θα μπορούσε να κάνει την όλη εμπειρία πιο δημοκρατική. »
Ο Luckey οραματίζεται έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι θα μπαίνουν σε εικονικά δωμάτια για πιο άμεση επαφή και όπου όλοι θα μπορούν να επισκεφτούν όποιο μέρος του πλανήτη θέλουν από την άνεση του σπιτιού τους. Τώρα το αν όντως τα πράγματα εξελιχθούν έτσι ο χρόνος θα μας το δείξει.